Klubbkläder
2020-10-09 07:59
Judogurkan, dock inte färdigredigerad på bilden

OBS: kläderna ska lämnas senast torsdagen den 22 oktober.

Nu kan man få judoklubbens logga tryckt på kläder. Det ni behöver göra är att köpa helsvarta kläder utan tryck eller annan logga/märke på och lämna kläderna till mig, Ylva Stange, kort tjej med röd/brunt hår och grönt bälte. Jag kommer sedan se till att kläderna blir tryckta, och därefter lämna tillbaka dem till er.

Vid frågor, smsa mig på 0761838438.

Klubben betalar för tryckningen så det ända ni behöver betala för är själva kläderna. Lager 157 rekommenderas att köpa kläder hos.

Loggan går att få stor på ryggen på tröjor och mindre på sidan av låret på byxor. Vill man ha loggan på andra kläder eller t.ex. väskor är det bara att kontakta mig.

Vi håller även på att fixa så att judogurkan ska gå att trycka men hur den kommer se ut är inte riktigt klart än. Då de som trycker sponsrar oss så kommer även deras logga att tryckas på kläderna.

Ojutkangas Consulting AB